Kim jest Bebok? Bebok, to w gwarze Górnego Śląska straszydło. Potworek, którego boją się dzieci. Każdy boi się kogoś innego. Ale czy warto? Jak wiadomo każde straszydło można oswoić - wystarczy go poznać, pokonać lub się zaprzyjaźnić. Straszydła mają różne cechy, są czasami leniwe, łakome, niekiedy grymaśne lub lubią długo spać. Można pomóc im walczyć ze złymi nawykami i ocieplać ich wizerunek.
Ogłaszamy w naszej szkole konkurs na Beboka w 3D.
W nagrodę wydrukujemy najlepszego beboka w technologii 3d oraz podarujemy super nagrody od JSW. A Ty osowisz nie tylko beboki ale i nowoczesne technolgie.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie klas 1-8 SP 20. Jednak musisz zdążyć przed Halloween. Najważniejsze informacje to:
Przed projektowaniem weź udział w szkoleniu online z druku 3D na szkolnej platformie, 1 października 2021.
link kod spotkania https://meet.google.com/wan-hkrm-uvm
Grupa wiekowa: klasy 1-4 godzina 16.30
grupa wiekowa: klasy 5-8 godzina 18.00
Musisz być zalogowany na koncie sp20jz.pl
Regulamin poniżej
Regulamin Szkolnego Konkursu
„Bebok w 3D’’
I Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu jest nauczyciel informatyki - w Szkole Podstawowej nr 20 - Monika Makos-Gałan.
2. Celem konkursu jest:
a) wdrażanie nowoczesnych technologii w proces edukacyjny dzieci i młodzieży
b) wyzwalanie kreatywności i wrażliwości estetycznej
c) rozwijanie talentów inżynieryjnych i informatycznych.
II Uczestnictwo w Konkursie
1. Uczestnikiem konkursu może być każde dziecko z klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 20 w Jastrzębiu-Zdroju.
2. Konkurs jest podzielony na dwie kategorie wiekowe:
a) I kategoria – uczniowie z klas 1-4
b) II kategoria – uczniowie z klas 5-8
III Warunki udziału w Konkursie
1. Udział w konkursie i podanie danych związanych z udziałem w nim są całkowicie dobrowolne.
2. W ramach konkursu nauczyciel przeprowadzi dwa szkolenia online dla każdej z grup wiekowych na szkolnej platformie Google Classroom MEET z projektowania 3D w Tinkercad.
3. Każdy uczestnik konkursu zobowiązany jest do posiadania konta w wirtualnej klasie konkursowej na platformie Tinkercad “Konkurs Bebok 3d”. Konto zakładane jest w trakcie szkolenia online.
4. Zgłoszenie pracy konkursowej odbywa się tylko i wyłącznie na platformie Tinkercad w wirtualnej klasie “Konkurs Bebok 3D” i jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Opiekunem wirtualnej klasy w obydwu grupach wiekowych jest nauczyciel Szkoły Podstawowej nr 20 Monika Makos-Gałan.
4. Jedna osoba może zaprojektować kilka projektów ale zgłosić może tylko jeden projekt opisując go “Konkurs Bebok 3d”.
IV Zasady Konkursu:
- Uczestnicy konkursu przed przystąpieniem do niego mogą wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu online z projektowania 3D. Tylko podczas tego szkolenia będą udzielane wszelkie informacje techniczne dotyczące projektów.
- kategoria 1-4 - 1 października 2021 o 16.30, kod spotkania https://meet.google.com/wan-hkrm-uvm
- kategoria 5-8 - 1 października 2021 o 18.00, kod spotkania https://meet.google.com/wan-hkrm-uvm
- Uczniowie na szkolenie łączą się z konta szkolnego na domenie sp20jz.pl.
- Zakończenie prac projektowych powinno nastąpić do 29.10.2021 do 16:00, a praca konkursowa na koncie użytkownika posiadać nazwę “Konkurs Bebok 3d”.
- Uczestnik w ramach konkursu wykona jeden projekt 3D zgodny z tematem.
- Uczestnik musi wykonać pracę samodzielnie.
- Projekt powinien być wykonany poprawnie pod względem technicznym wg instrukcji nauczyciela z obsługi platformy 3D. Projekt nie może przekroczyć wymiarów 15cm x 15cm x 15cm. W przypadku przekroczenia tych wymiarów zwycięski projekt do wydruku zostanie zmniejszony do wymiarów z regulaminu.
- Cięcia projektu do wydruku wykona nauczyciel.
V Zasady przyznawania nagród w Konkursie.
1. Prace konkursowe zostaną ocenione przez komisję powołaną z ramienia Organizatora na podstawie następujących kryteriów:
a) zgodność pracy z tematyką,
b) inwencja i pomysłowość prezentacji tematyki,
c) realizacja zasad konkursowych,
d) poprawność techniczna.
2. Nagroda w konkursie to:
- w I grupie wiekowej 1-4 - wydruk zwycięskiego projektu w technologii 3d w wymiarach nie przekraczających 15x15x15 cm.
- w II grupie wiekowej 5-8 - wydruk zwycięskiego projektu w technologii 3d w wymiarach nie przekraczających 15x15x15 cm.
- Nagrody dodatkowe ufundowane przez JSW.
- Punkty pozytywne do zachowania za udział konkursie.
3. Decyzja jury konkursu jest ostateczna.
4. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w Halloween 31 października 2021 r. Ogłoszenie wyników i lista zwycięzców zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.sp20.jastrzebie.pl szkoły oraz w ogłoszeniach Dziennika Librus
5. Zwycięzcy konkursu dodatkowo zostaną powiadomieni poprzez dziennik Librus o wygranej oraz sposobie odbioru nagrody.
VI Postanowienia końcowe.
- Zdjęcia zwycięskich projektów oraz pozostałe projekty uczniów zostaną opublikowane na stronie szkoły.
- Konta uczniów w klasie wirtualnej zostaną zamknięte po zakończeniu konkursu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie rozstrzyga Organizator.
4. Przesłanie prac na konkurs oznacza, że uczestnicy i ich rodzice wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych dziecka oraz jego wizerunku na stronie szkoły w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu.
5. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.