SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20

im. Henryka Jordana w Jastrzębiu-Zdroju

NASZ PATRON

Bebok Konkurs

Kim jest Bebok? Bebok, to w gwarze Górnego Śląska straszydło. Potworek, którego boją się dzieci. Każdy boi się kogoś innego. Ale czy warto? Jak wiadomo każde straszydło  można oswoić - wystarczy go poznać, pokonać lub się zaprzyjaźnić. Straszydła mają różne cechy, są czasami leniwe, łakome, niekiedy grymaśne lub lubią długo spać. Można pomóc im walczyć ze złymi nawykami i ocieplać ich wizerunek. 

Ogłaszamy w naszej szkole konkurs na Beboka w 3D.

W nagrodę wydrukujemy najlepszego beboka w technologii 3d oraz podarujemy super nagrody od JSW. A Ty osowisz nie tylko beboki ale i nowoczesne technolgie.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie klas 1-8 SP 20. Jednak musisz zdążyć przed Halloween. Najważniejsze informacje to:

 

Przed projektowaniem weź udział w szkoleniu online z druku 3D na szkolnej platformie, 1 października 2021.

link kod spotkania https://meet.google.com/wan-hkrm-uvm

Grupa wiekowa: klasy 1-4 godzina 16.30

grupa wiekowa: klasy 5-8 godzina 18.00 

Musisz być zalogowany na koncie sp20jz.pl

Regulamin poniżej

 

 

Regulamin Szkolnego Konkursu 

„Bebok w 3D’’

I  Postanowienia ogólne 

1. Organizatorem konkursu jest nauczyciel informatyki - w Szkole Podstawowej nr 20 - Monika Makos-Gałan.

2. Celem konkursu jest:  

a) wdrażanie nowoczesnych technologii w proces edukacyjny dzieci i młodzieży

b) wyzwalanie kreatywności i wrażliwości estetycznej

c) rozwijanie talentów inżynieryjnych i informatycznych. 

II  Uczestnictwo w Konkursie 

1. Uczestnikiem konkursu może być każde dziecko z klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 20 w Jastrzębiu-Zdroju.

 2. Konkurs jest podzielony na dwie kategorie wiekowe:

 a) I kategoria – uczniowie z klas 1-4

 b) II kategoria – uczniowie z klas 5-8 

III Warunki udziału w Konkursie 

1. Udział w konkursie i podanie danych związanych z udziałem w nim są całkowicie dobrowolne.

2. W ramach konkursu nauczyciel przeprowadzi dwa szkolenia online dla każdej z grup wiekowych na szkolnej platformie Google Classroom MEET z projektowania 3D  w Tinkercad.

3. Każdy uczestnik konkursu zobowiązany jest do posiadania konta w wirtualnej klasie konkursowej na platformie Tinkercad “Konkurs Bebok 3d”. Konto zakładane jest w trakcie szkolenia online.

4. Zgłoszenie pracy konkursowej odbywa się tylko i wyłącznie na platformie Tinkercad w wirtualnej klasie “Konkurs Bebok 3D” i jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 

Opiekunem wirtualnej klasy w obydwu grupach wiekowych jest nauczyciel Szkoły Podstawowej nr 20 Monika Makos-Gałan. 

 4. Jedna osoba może zaprojektować kilka projektów ale zgłosić może tylko jeden projekt opisując go “Konkurs Bebok 3d”. 

IV Zasady Konkursu:

  1. Uczestnicy konkursu przed przystąpieniem do niego mogą wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu online z projektowania 3D. Tylko podczas tego szkolenia będą udzielane wszelkie informacje techniczne dotyczące projektów.
  1. Uczniowie na szkolenie łączą się z konta szkolnego na domenie sp20jz.pl.
  2. Zakończenie prac projektowych powinno nastąpić do 29.10.2021 do 16:00, a praca konkursowa na koncie użytkownika posiadać nazwę  “Konkurs Bebok 3d”.
  3. Uczestnik w ramach konkursu wykona jeden projekt 3D zgodny z tematem.
  4. Uczestnik musi wykonać pracę samodzielnie.
  5. Projekt powinien być wykonany poprawnie pod względem technicznym wg instrukcji nauczyciela z obsługi platformy 3D. Projekt nie może przekroczyć wymiarów 15cm x 15cm x 15cm. W przypadku przekroczenia tych wymiarów zwycięski projekt do wydruku zostanie zmniejszony do wymiarów z regulaminu. 
  6. Cięcia projektu do wydruku wykona nauczyciel.

 

V Zasady przyznawania nagród w Konkursie.

 1. Prace konkursowe zostaną ocenione przez komisję powołaną z ramienia Organizatora na podstawie następujących kryteriów: 

a) zgodność pracy z tematyką,

 b) inwencja i pomysłowość prezentacji tematyki,

 c) realizacja zasad konkursowych,

d) poprawność techniczna.

 2. Nagroda w konkursie to:

  • w I grupie wiekowej 1-4 - wydruk zwycięskiego projektu w technologii 3d w wymiarach nie przekraczających 15x15x15 cm. 
  • w II grupie wiekowej 5-8 - wydruk zwycięskiego projektu w technologii 3d w wymiarach nie przekraczających 15x15x15 cm. 
  • Nagrody dodatkowe ufundowane przez JSW.
  • Punkty pozytywne do zachowania za udział  konkursie. 

3. Decyzja jury konkursu jest ostateczna.

 4. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi  w Halloween 31 października 2021 r. Ogłoszenie wyników i lista zwycięzców zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.sp20.jastrzebie.pl szkoły oraz w ogłoszeniach Dziennika Librus 

 5. Zwycięzcy konkursu dodatkowo zostaną powiadomieni poprzez dziennik Librus o wygranej oraz sposobie odbioru nagrody. 

 

VI Postanowienia końcowe. 

  1. Zdjęcia zwycięskich projektów oraz pozostałe projekty  uczniów zostaną opublikowane na stronie szkoły.
  2. Konta uczniów w klasie wirtualnej zostaną zamknięte po zakończeniu konkursu. 

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie rozstrzyga Organizator. 

4. Przesłanie prac na konkurs oznacza, że uczestnicy i ich rodzice wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych dziecka oraz jego wizerunku na stronie szkoły w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu.

 

5. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.



Joomla templates by a4joomla
Joomla4 Appliance - Powered by TurnKey Linux