Strona
- Szczegóły
- Renata Miler
raport o stanie dostępności 2025
raport o stanie zapewnienia dostępności
Szkoła Podstawowa nr 20 w Jastrzębiu-Zdroju zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 20
Data publikacji strony internetowej: 2021-01-01
Data ostatniej dużej aktualizacji:2022-08-31
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- Filmy nie posiadają napisów dla niesłyszących,
- Strona nie udostępnia możliwości zmiany kontrastu tła,
- Strona nie udostępnia możliwości zmiany rozmiaru czcionki,
- Brak opisów alternatywnych oraz poszerzonych dla grafik,
- Brak transkrypcji tekstowej materiałów audio dla osób słabosłyszących,
- Brak audiodeskrypcji dla osób niewidomych,
- Brak tłumaczenia filmów na język migowy.
Oświadczenie sporządzono dnia 2022-08-31.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością cyfrowej dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt.
- osobą kontaktową jest Renata Miler
- adres poczty Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. elektronicznej
- kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu+48 324761302. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać:
- dane osoby zgłaszającej żądanie,
- wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,
- sposób kontaktu,
- jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić dogodna dla niej formę przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia żądania. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od daty wystąpienia żądania. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa nr 20 im. Henryka Jordana, ul. B.Czecha 20a, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
Do budynku głównego szkoły prowadzą dwa wejścia:
- wejście główne A nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową w tym poruszających się na wózku inwalidzkim,
- wejście B od strony boiska szkolnego jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
W obu przypadkach osoby niepełnosprawne mogą skorzystać z doraźnej pomocy pracowników obsługi szkoły (woźni).
Do obiektów Szkoły Podstawowej nr 20 można dojechać samodzielnie (parking przed budynkiem szkoły)
Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.
Wszyscy pracownicy szkoły są zobowiązani do udzielania wszelkiej pomocy osobom niepełnosprawnym.
- Szczegóły
- Renata Miler
DOFINANSOWANIE
ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA
WIELOLETNI RZĄDOWY PROGRAM
„POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”
NA LATA 2019-2023
– edycja 2023
DOFINANSOWANIE
1 171 629,00 zł
CAŁKOWITA WARTOŚĆ
1 968 613,00 zł
DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA
WIELOLETNI RZĄDOWY PROGRAM „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”
NA LATA 2019-2023
EDYCJA 2023
DOFINANSOWANIE 1 171 629,00 zł
CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA 1 968 613,00 zł
Program „Posiłek w szkole i w domu” zapewnia pomoc zarówno osobom starszym, niepełnosprawnych, o niskich dochodach, jak i dzieciom, które wychowują się w rodzinach znajdujących się w trudnej sytuacji.
Program ma charakter modułowy. W jego skład wchodzą trzy moduły, z których każdy ma charakter indywidualny i kierowany jest do innego adresata.
Moduł dla dzieci i młodzieży
- Ze środków przekazywanych w ramach Programu gminy udzielają wsparcia osobom spełniającym warunki otrzymania pomocy wskazane w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz spełniających kryterium dochodowe w wysokości 200% kryterium, o którym mowa w art. 8 ww. ustawy:
- dzieciom do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej,
- uczniom do czasu ukończenia szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej.
W formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy uczeń albo dziecko nie spełnia wymagań, o których mowa powyżej, a wyraża chęć zjedzenia posiłku, odpowiednio dyrektor szkoły lub przedszkola informuje ośrodek pomocy społecznej, właściwy ze względu na miejsce zamieszkania ucznia lub dziecka, o potrzebie udzielenia pomocy w formie posiłku.
- Przyznanie pomocy, o której mowa w pkt 2, w przypadku przyjęcia przez gminę odpowiedniego programu osłonowego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, nie wymaga wydania decyzji administracyjnej w sprawie i ustalenia sytuacji rodziny w drodze rodzinnego wywiadu środowiskowego.
Celem modułu 1 i 2 Programu jest zapewnienie posiłku dzieciom, uczniom i młodzieży oraz objęcie pomocą osób dorosłych, zwłaszcza osób starszych, chorych lub niepełnosprawnych i samotnych.
DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA
WIELOLETNI RZĄDOWY PROGRAM „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU” NA LATA 2019-2023
EDYCJA 2023
DOFINANSOWANIE: 856 277,00 zł
CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA: 1 653 261,00 zł
Program „Posiłek w szkole i w domu" zapewnia pomoc zarówno osobom starszym, niepełnosprawnych, o niskich dochodach, dzieciom, które wychowują się w rodzinach znajdujących się w trudnej sytuacji. Program ma charakter modułowy. W jego skład wchodzą trzy moduły, z których każdy ma charakter indywidualny i kierowany jest do innego adresata.
Moduł dla dzieci i młodzieży
I. Ze środków przekazywanych w ramach Programu gminy udzielają wsparcia spełniającym warunki otrzymania pomocy wskazane w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz spełniających kryterium w wysokości 200% kryterium, o którym mowa w art. 8 ww. ustawy:
- dzieciom do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej,
- uczniom do czasu ukończenia szkoły podstawowej lub
W formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy uczeń albo dziecko nie spełnia wymagań,
o których mowa a wyraża chęć zjedzenia posiłku, odpowiednio dyrektor szkoły lub przedszkola informuje ośrodek pomocy społecznej, właściwy ze względu na miejsce zamieszkania ucznia lub dziecka, o potrzebie udzielenia pomocy w formie posiłku.
3. Przyznanie pomocy, o której mowa w pkt 2, w przypadku przyjęcia przez gminę odpowiedniego programu osłonowego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, nie wymaga wydania decyzji administracyjnej w sprawie i ustalenia sytuacji rodziny w drodze rodzinnego wywiadu środowiskowego.
Celem modułu 1 i 2 Programu jest zapewnienie posiłku dzieciom, uczniom i młodzieży oraz objęcie pomocą osób dorosłych, zwłaszcza osób starszych, chorych lub niepełnosprawnych i samotnych.
- Szczegóły
- Mariola Bojda
Mikołajki klasowe to coroczna tradycja szkolna, którą uczniowie wyczekują z niecierpliwością. Jest to okazja, by spędzić czas z kolegami i koleżankami poza szkolnymi murami i w nieco innej atmosferze niż zwykle. Jednym z popularnych sposobów na zorganizowanie mikołajek klasowych jest wyjście do kina. Następnego dnia, uczniowie otrzymali mikołajkową niespodzienkę - kubek ze świąteczym motywem.
Takie inicjatywy wprowadzone w szkole, jak wyjście do kina w dniu mikołajek i drobny upominek, stanowią dla uczniów nie tylko źródło rozrywki, ale również umożliwiają kształtowanie pozytywnych relacji między uczniami oraz pozytywnie wpływają na atmosferę w klasie. Warto doceniać takie akcje, ponieważ w ten sposób zwiększa się zaangażowanie uczniów w życie szkoły i uczynić naukę przyjemniejszą.
- Szczegóły
- Renata Miler
Nasza nowoczesna świetlica cieszy się dużą popularnością. Starsi uczniowie – również nasi wychowankowie z Ukrainy - chętnie spotykają się, by pograć w nowe gry planszowe. Zakupione przez Radę Rodziców gry sprzyjają integracji. Dzięki współpracy z Fundacją JSW, która dofinansowała nasze działania, realizujemy nadal projekt „Harmonijny świat emocji”.
Nowoczesne, przyjazne Uczniom meble spełniają swoje zadanie!
- Szczegóły
- Monika Makos-Gałan
Stołówkę szkolną prowadzi prywatny przedsiębiorca wynajmujący lokal w budynku szkoły - pani Agata Skamel nr telefonu: 512556407
Godziny wydawania obiadów:
codziennie 11:25 -11:45 oraz 12:30-12:45
JADŁOSPIS
Piątek 30.05.25
Zupa pieczarkowa z makaronem - 250ml
Jajko sadzone - 1szt
Ziemniaki - 180g
Bukiet warzyw - 100g
Kompot
(Alergeny: pszenica, mleko i pochodne, seler, jaja, przyprawy)
Jadłospis 02.06 - 06.06.2025
Poniedziałek:
Zupa ziemniaczana - 250ml
Makaron spaghetti
Sos pomidorowo - warzywny - 300g
Kompot
(Alergeny: pszenica, mleko i pochodne, seler, przyprawy)
Wtorek:
Zupa ogórkowa z ryżem - 250ml
Klopsy w sosie koperkowym - 100g
Ziemniaki - 180g
Buraki - 100g
Kompot
(Alergeny: pszenica, mleko i pochodne, seler, jaja, przyprawy)
Środa:
Rosół z makaronem - 250ml
Potrawka z kurczaka - 110g
Ryż - 180g
Surówka z marchewki - 100g
Kompot
(Alergeny: pszenica, mleko i pochodne, seler, przyprawy)
Czwartek:
Zupa krupnik z ziemniakami - 250ml
Kotlet drobiowy panierowany - 100g
Ziemniaki - 180g
Sałata zielona ze śmietaną - 100g
Kompot
(Alergeny: pszenica, mleko i pochodne, seler,jaja, przyprawy)
Piątek:
Zupa z białej fasoli z ziemniakami - 250ml
Racuchy drożdżowe polane czekoladą - 300g
Kompot
(Alergeny: pszenica, mleko i pochodne, seler, jaja, przyprawy)
- Szczegóły
- Administrator
Zapraszamy Rodziców Uczniów na ZEBRANIA 7 i 8 lutego 2023 r.
Spotkania z Wychowawcami klas 1-3 odbędą się we wtorek 7 lutego 2023 o godz.17.00.
1a – p. Karolina Kazimierska-Kopacz – sala 23
2 a – p. Monika Makos-Gałan – sala 21
3 a – p. Joanna Skubis – sala 10
3 b – p. Agata Mizera-Kulas – sala 25
Spotkania z Wychowawcami klas 4-8 odbędą się w środę 8 lutego 2023 o godz. 17.00
4 a – p. Anna Orłowska - Zyzało – sala 115
4 b – p. Mariola Bojda – sala 215
5a – p. Emilia Nadolnik – sala 105
5b – p. Małgorzata Krupińska – sala 217
6 a – p. Ewa Bek – sala 114
6 b – p. Alina Pochcioł – sala 111
7 a – p. Gabriela Piksa-Sojka – sala 212
8 a – p. Katarzyna Morcinek – zebranie odbędzie się w innym terminie
8 b – p. Marzanna Gagat – sala 213
8 c – p. Judyta Górny – zebranie odbędzie się w innym terminie
8 d – p. Justyna Balogh – sala 214
Zapraszamy!
- Szczegóły
- Renata Miler
W roku szkolnym 2023/2024realizujemy program "Jastrzębie-Zdrój - tu bije moje serce". Uczniowie wszystkich klas poznają historię miasta, uczestniczą w najważniejszych wydarzeniach w mieście. Jest to dla nas ważne, szczególnie w roku jubileuszu naszego Miasta.
Artykuły opisujące wyjścia w ramach Lekcji o mieście oraz aktywności miejskie2023/2024:
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/928-praca-konkursowa-jsw
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/925-carbonarium
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/920-lekcje-o-mie%C5%9Bcie-gra-terenowa
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/48-p-k-kazimierska-kopacz/916-spotkanie-autorskie-z
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-4-8/24-p-4a/974-carbonarium
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-4-8/25-p-4b/762-lekcja-wf-z-monik%C4%85-pyrek
https://www.sp20.jastrzebie.pl/56-strona/wydarzenia/2023_2024/936-debata-m%C5%82odzie%C5%BCy
Artykuły o lekcjach i wydarzeniach realizowanych w ramach programu 2022/2023:
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/262-wizyta-w-stra%C5%BCy-po%C5%BCarnej
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/319-lekcje-o-mie%C5%9Bcie-pola-nadziei
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/606-lekcje-o-mie%C5%9Bcie-industriada
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/624-wizyta-w-pszczelej-pasiece
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/475-dzie%C5%84-recyklingu
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/556-kolejne-zwyci%C4%99stwo-i-znowu-medal
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/423-nasze-pierwszaki-na-lodowisku
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/744-spiner,-zabawka-steam
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/662-wsp%C3%B3lne-odwiedzenie-grob%C3%B3w-zas%C5%82u%C5%BConych-mieszka%C5%84c%C3%B3w,-dzia%C5%82aczy,-%C5%BCo%C5%82nierzy,-ofiar
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/626-wizyta-w-muzeum-dzwonk%C3%B3w
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/583-wizyta-w-pasiece-warsztaty-n-t-zwyczaj%C3%B3w-i-hierarchii-rodziny-pszczelej,-budowy-ula-i-wykorzystania-produkt%C3%B3w-pochodzenia-pszczelego
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/513-koncert-bajek-i-muzyki-filmowej
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/392-przygoda-z-boksem
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/334-lekcje-o-mie%C5%9Bcie-%E2%80%93-chcia%C5%82bym-zosta%C4%87-sportowcem-zabawy-judo-z-trenerem-klubu-judo-koka-klubu-polskich-olimpijek-anny-%C5%BCem%C5%82a-krajewskiej-i-beaty-maksymow-wendth
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/323-trening-z-mistrzem
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/272-lekcje-o-mie%C5%9Bcie-%E2%80%93-spacer-do-parku-zdrojowego
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/271-lekcje-o-mie%C5%9Bcie-pa%C5%84stwowa-stra%C5%BC-po%C5%BCarna
- Szczegóły
- Renata Miler
Nasza szkoła bierze udział w kolejnej edycji rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna tablica” na lata 2020-2024".
Udział w tym programie dał nam możliwość stworzenia w naszej placówce gabinetu terapeutyczno-rewalidacyjnego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Gabinet zostanie wyposażony w sprzęt do treningu Biofeedback, HEG-Biofeedback oraz urządzenia umożliwiające zastosowanie treningu słuchowego wg metody Warnkego.
Wśród naszych Nauczycieli są certyfikowani terapeuci treningu EEGBiofeedback: Agnieszka Kaczmarska, Gabriela Kasprzak, Karolina Kazimierska-Kopacz, Renata Miler, Alina Pochcioł.
Trening Biofeedback opiera się na interaktywnej współpracy pacjenta z komputerem. Pacjent świadomie reaguje na zadania stawiane przez terapeutę i otrzymuje zwrotną informacje, np. na temat koncentracji.
WARTO PRZECZYTAĆ: https://biomed.org.pl/baza-wiedzy/biofeedback/biofeedback-dzialanie-i-wskazania/
Trening metoda Warnkego bywa pomocny w problemach z dysleksją, zaburzeniami przetwarzania słuchowego, problemami w czytaniu i pisaniu.
WARTO PRZECZYTAĆ: https://biomed.org.pl/baza-wiedzy/metoda-warnkego/co-to-jest-metoda-warnkego/
Technologiia HEG-Biofeedback wykorzystywana jest w terapii zaburzeń koncentracji oraz w dysleksji.
WARTO PRZECZYTAĆ: https://biomed.org.pl/baza-wiedzy/biofeedback/heg-biofeedback-skuteczna-metoda-terapii-adhd/
REGULAMIN BFB I WNIOSKI BFB do pobrania w tym miejscu lub w zakładce DOKUMENTY SZKOŁY:
W ramach realizacji programu Aktywna Tablica szkoła wykonuje następujące zadania:
1) Uczestniczenie przez wskazaną grupę nauczycieli szkoły podstawowej w konferencjach i szkoleniach z zakresu stosowania TIK w nauczaniu: (…) 5 osób – w przypadku szkoły, w której jest zatrudnionych powyżej 20 nauczycieli;
2) Uczestniczenie przez przynajmniej jednego nauczyciela szkoły podstawowej w międzyszkolnych sieciach współpracy nauczycieli stosujących TIK w nauczaniu, w tym:
a) udziale w co najmniej trzech spotkaniach organizowanych w ramach międzyszkolnych sieci współpracy nauczycieli,
b) zorganizowaniu w szkole w ramach uczestnictwa w międzyszkolnej sieci współpracy nauczycieli, co najmniej dwóch lekcji otwartych z wykorzystaniem TIK w nauczaniu,
c) dzieleniu się przyjętymi rozwiązaniami i doświadczeniami z innymi nauczycielami przez udostępnianie w międzyszkolnej sieci współpracy nauczycieli, w szczególności opracowanych scenariuszy zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem TIK, przykładów dobrych praktyk;
3) Wyznaczenie szkolnego e-koordynatora do koordynowania działań w zakresie stosowania TIK w szkole (…) oraz powołaniu nauczycielskich zespołów samokształceniowych, które wspierają dyrektora szkoły w zorganizowaniu pracy szkoły z wykorzystaniem TIK;
4)Wykorzystywanie TIK na zajęciach edukacyjnych (...)
5) Przedstawienie organowi prowadzącemu szkołę podstawową sprawozdania z realizacji zadań wynikających z udziału w Programie, obejmującego zadania, o których mowa w pkt 1–4, oraz:
a) ocenę wpływu stosowania TIK w szkołach na zaangażowanie nauczycieli w proces nauczania i uczniów w proces uczenia się,
b) charakterystykę problemów i barier w realizacji Programu,
c) ocenę stopnia realizacji przez szkoły zadań wynikających z udziału w Programie;
6) Wypełnianie ankiet oraz udziale w badaniach na potrzeby przeprowadzenia ewaluacji Programu.
Dokładne informacje: ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 23 października 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 – „Aktywna tablica”.
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 27 sierpnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno--komunikacyjnych na lata 2020–2024 – „Aktywna tablica”.
- Szczegóły
- Administrator
Drukarki 3D, mikroskopy, roboty, klocki konstrukcyjne, peny 3D i nowoczesne laboratoria elektroniki zostały zakupione dla naszej szkoły w ramach #Laboratoriów Przyszłości - inicjatywy edukacyjnej realizowanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Naszą wspólną misją jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań. Celem inicjatywy jest wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).
#LaboratoriaPrzyszłości to ponad miliard złotych na nowoczesny sprzęt do szkół podstawowych! Dowiedz się
więcej o największej inwestycji w nowoczesną edukację w historii Polski www.gov.pl/laboratoria.
Sprawozdanie 2023/2024
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/58-p-galisz/1039-uczniowie-klasy-ia-progrmuj%C4%85-geniboty
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/57-p-m-bojda/951-szopki-%C5%9Bwi%C4%85teczne,-praca-etapowa-laboratoria-przysz%C5%82o%C5%9Bci-na-zaj%C4%99ciach-kreatywno%C5%9Bci
https://www.sp20.jastrzebie.pl/%C5%9Bwietlica/941-w-szkolnej-%C5%9Bwietlicy
https://www.sp20.jastrzebie.pl/56-strona/wydarzenia/2023_2024/899-mikroskopy-na-lekcjach-biologii
Sprawozdanie 2022/2023
wrzesień http://www.sp20.jastrzebie.pl/10-strona/600-nowy-rok-szkolny-z-laboratoriami-przysz%C5%82o%C5%9Bci
październik 2022 http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/631-warzywne-figurki-z-elementami-z-pen%C3%B3w-3d
https://drive.google.com/file/d/1pSBDC5nLOx7hvOzcvL5aFcY6IvtQ0G2B/view?usp=share_link
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/696-z-technologi%C4%85-za-pan-brat-praca-na-konkurs-kopalni-wiedzy-jsw,-trzecie-wyzwanie
styczeń 2023 http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/48-p-k-kazimierska-kopacz/709-klocki-lego-na-zaj%C4%99ciach-z-programowania
kwiecień 2023 https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/42-p-mizera-kulas/793-wielkanocne-dekoracje-z-wykorzystaniem-d%C5%82ugopis%C3%B3w-3d
Sprawozdanie 2021/2022
czerwiec | |
http://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-4-8/24-p-4a | |
maj | |
kwiecień | |
marzec | |
luty | |
styczeń | |
- Szczegóły
- Monika Makos-Gałan
https://www.sp20.jastrzebie.pl/klasy-1-3/43-p-makos-galan/1021-narodowy-program-rozwoju-czytelnictwa
https://www.sp20.jastrzebie.pl/56-strona/wydarzenia/2023_2024/1037-narodowy-program-czytelnictwa
- Szczegóły
- Administrator
Dziś szkołę odwiedził Mikołaj w towarzystwie elfów z Rady Rodziców. Panie z RR przygotowały do uczniów mikołajkowe słodkości.
Dziękujemy Rodzicom za inicjatywę.