Wydarzenia
- Szczegóły
- Monika Makos-Gałan
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój uprzejmie informuje, że w odniesieniu do STYPENDIÓW SZKOLNYCH na rok szkolny 2023/2024: Uchwała Rady Miasta Nr IX.58.2017
- Obowiązuje jeden dotychczasowy wzór wniosku (taki sam również dla uczniów z Ukrainy),
- KRYTERIUM DOCHODOWE dla wszystkich wynosi 600,00 zł. NETTO. Dochody należy wykazać od każdego pełnoletniego członka rodziny (np. dorosłe dziecko we wspólnym gospodarstwie domowym, osoby bez dochodu).
- W przypadku braku dochodów bezwzględnie wymagane jest OŚWIADCZENIE (w załączeniu) z klauzulą o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, że osoby nie pracują i nie są zarejestrowane w Urzędzie Pracy i nie podejmują prac dorywczych oraz nie korzystają z pomocy rodziny (jeśli tak to w jakiej wysokości).
- W przypadku zamieszkiwania kilku rodzin wymagane jest oświadczenie, czy osoby te prowadzą bądź nie prowadzą wspólne gospodarstwo domowe.
- Szczegóły
- Monika Makos-Gałan
Korytarze Dwudziestki wypełnił dziś radosny gwar, za którym tęskniliśmy przez dwa miesiące. Szczególnie gorąco witamy uczniów klas pierwszych, którzy dziś zostali przez panią Dyrektor Renatę Miler uroczyście pasowani na uczniów naszej szkoły. Uczniom, nauczycielom, pracownikom obsługi oraz rodzicom życzymy, aby ten rok szkolny był dla nas wszystkich niezapomnianą przygodą i przyniósł nam wiele radości i sukcesów. Trzymam kciuki za powodzenie
- Szczegóły
- Renata Miler
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 20 informuje, że zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty absolwenci SP 20 będą mogli odbierać OSOBIŚCIE w czwartek 06.07.2023 r. w godzinach 12.00 - 16.30 i w dniach późniejszych.
Uczniowie muszą mieć ze sobą legitymację szkolną. Jeśli uczeń nie może przyjść osobiście, zaświadczenie może odebrać rodzic lub upoważniona przez rodzica osoba. Zarówno rodzic jak i upoważniona osoba muszą okazać swój dowód tożsamości.
wzór upoważnienia:Upoważnienie do odbioru zaświadczenia o wynikach egzaminu
- Szczegóły
- Administrator
Nadszedł wyczekiwany przez wszystkich czas wakacji. Okres wypoczynku od nauki. Wszystkim uczniom, rodzicom, nauczycielom, pracownikom administracji i obsługi życzymy, aby te wakacje były czasem odpoczynku i radości, interesujących podróży, niezapomnianych wrażeń oraz były bezpieczne. Do zobaczenia za dwa miesiące.
- Szczegóły
- Renata Miler
Harmonogram zakończenia roku szkolnego 2022/2023 w SP20
CZWARTEK 22 czerwca 2023
W dniu 22 czerwca 2023 roku zajęcia w szkole odbywają się:
1) w godzinach 8.00 - 11.25 w klasach I - III z uwzględnieniem wyjścia na mszę św. do Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego w godzinach 10.15 - 11.00 - po mszy powrót z Wychowawcami do szkoły i zajęcia do 11.25
W dniu 22 czerwca 2023 po godzinie 11.25 roku lekcje w szkole nie odbywają się - uczniowie, którzy chcą pozostać w szkole, mają zapewnioną opiekę na świetlicy do 16.30.
2) w godzinach 8.00 – 11.00 w klasach IV - VIII z uwzględnieniem wyjścia na mszę św. do Kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego w godzinach 10.15.- 11.00
Po 11.00 nie dobywają się już lekcje w klasach IV-VIII - czynna jest świetlica szkolna do 16.30.
3) uczniowie nieuczestniczący w mszy świętej mają zapewnioną opiekę na świetlicy szkolnej.
PIĄTEK 23 czerwca 2023 - rozdanie świadectw
Dzień 23 czerwca 2023 jest dniem Uroczystego Zakończenia Roku Szkolnego 2022/2023.
W dniu 23 czerwca 2023 uczniów obowiązuje strój galowy.
Harmonogram rozdania świadectw:
1) klasy I - III: APEL w godzinach 8.00 - 9.00 - klasy pod opieką Wychowawców - spotkanie z Wychowawcą w klasie po apelu.
2) klasy VII -VIII APEL w godzinach 9.15 – 10.30 - klasy pod opieką Wychowawców - spotkanie z Wychowawcą w klasie po apelu.
3) klasy IV -VI APEL w godzinach 10.45 – 11.45 - klasy pod opieką Wychowawców - spotkanie z Wychowawcą w klasie po apelu.
W dniu 23 czerwca 2023 świetlica szkolna nie pracuje po godzinie 8.00.
- Szczegóły
- Dorota Bień-Caldzudis
19 kwietnia 2023r. 46 uczniów naszej szkoły brało udział w Olimpiadzie Wiedzy Archimedes. Plus- Matematyka
Poprzez ducha olimpijskiej rywalizacji uczniowie podnosili matematyczne umiejętności rozwiązując test składający się z zadań o różnym stopniu trudności, część zadań wykraczała poza podstawę programową.
Nasi uczniowie doskonale poradzili sobie z tymi zadaniami.
Laureatami konkursu są wszyscy uczniowie, którzy popełnili nie więcej niż 5 błędów. Jeden błąd to strata 4 punktów. Miano:
– laureata I stopnia z wyróżnieniem otrzymał uczeń z maksymalną liczbą 100 pkt.
– laureata I stopnia otrzymał uczeń, który uzyskał przynajmniej 96 pkt.
– laureata II stopnia otrzymał uczeń, który uzyskał przynajmniej 92 pkt.
– laureata III stopnia otrzymał uczeń, który uzyskał przynajmniej 88 pkt.
– laureata IV stopnia otrzymał uczeń, który uzyskał przynajmniej 84 pkt.
– laureata V stopnia otrzymał uczeń, który uzyskał przynajmniej 80 pkt.
Oto zwycięzcy:
Laureat I stopnia z wyróżnieniem
1.Beata Brocka - VI b
Laureat II stopnia:
1.Stefan Brocki – III b
2.Dominik Szewczyk – VI b
3.Maria Onak – VI b
4.Jakub Jędryka – VIII a
Laureat III stopnia:
1.Aleksandra Fiłończuk – III a
2.Aleksandra Szewczyk – III b
3.Małgorzata Kubica – IV b
Laureat IV stopnia:
1.Aleksandra Reichman – III a
2.Marta Lasota – III b
3.Milena Kowbasa – IV b
4.Michał Karzełek – IV b
5. Filip Kempny – V b
6.Leonia Gałan – VI a
Laureat V stopnia
1.Piotr Guzy – IV a
2.Mikołaj Sojka – V b
Każdy uczestnik otrzymał zakupione wydawnictwa ,,Kosmos- Tajemnice Wszechświata "wraz z segregatorem, dyplom uczestnictwa w ogólnopolskim konkursie. Z dumą zawiadamiamy, że Beata Brocka uczennica klasy VI b zdobyła wylosowaną nagrodę główną: hulajnogę elektryczną. Gratulujemy wszystkim odważnym i życzymy dalszych sukcesów w nauce. Koordynator konkursu Dorota Bień-Caldzudis |
- Szczegóły
- Alina Pochcioł
W dniach 26 i 29 maja w naszej szkole świętowaliśmy Dzień Patrona. To dzięki programowi
„ Młodzi w akcji - nauczyciele WF” mieliśmy dni pełne atrakcji.
26 maja klasy 1-4 wesoło, wspólnie i ciekawie spędzały czas na rozgrywkach sportowych. Rozpoczęliśmy świętowanie od wspólnego oglądania prezentacji o Henryku Jordanie. Następnie odbyła się wspólna rozgrzewka, którą poprowadziła nasza biegaczka Aneta Suwaj. Po rozgrzewce dzieci zatańczyły wspólnie Belgijkę a później i przeszły do gier i zabaw. Można było zagrać w badmintona, pobawić się z chustą animacyjną, namalować wymarzony plac zabaw. Dużą atrakcją było malowanie twarzy przez starszych kolegów i koleżanki. Zakończyliśmy dzień pokazem baniek mydlanych i wspólnym piknikiem na trawie wraz z wychowawcami.
29 maja starsze klasy miały swój Dzień Patrona. Rozpoczął się spotkaniem z wychowawcą, oglądano wspólnie prezentację o Henryku Jordanie przygotowaną przez uczennice klasy 6a. Następnie uczniowie wspólnie spędzili czas na rozgrywkach sportowych, zabawach i na wspólnym pikniku na trawie. To był wspaniały czas na integrację ,pogłębienie relacji, wzajemne poznanie się uczniów różnych klas, a także na czas z wychowawcą.
Nad programem i organizacją czuwali nauczyciele wychowania fizycznego, a pani Alina Pochcioł koordynowała przebieg wszystkich atrakcji zgodnie z założeniami programu „Młodzi w akcji - nauczyciele WF”.
Takie chwile na długo pozostają w pamięci uczniów.
- Szczegóły
- Monika Makos-Gałan
- Szczegóły
- Renata Miler
Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 20 im. H. Jordana w Jastrzębiu-Zdroju wraz z Zespołem Edukacji Wczesnoszkolnej zaprasza Rodziców Uczniów rozpoczynających naukę w klasie pierwszej w roku szkolnym 2023/2024 na spotkanie organizacyjne we wtorek 13 czerwca 2023 roku o godz. 17.00 w budynku szkoły. Będzie nam niezmiernie miło spotkać się z Państwem.
- Szczegóły
- Renata Miler
Zakończyła się realizacja projektu „Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - JASTRZĘBIE-ZDRÓJ-MIASTO NA PRAWACH POWIATU” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu był wzrost dostępności do wysokiej jakości oferty kształcenia ogólnego uczniów uciekających z Ukrainy, w związku z atakiem Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, uczęszczających do szkół biorących udział w projekcie, podlegających pod Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój.
W ramach projektu zakupionych zostało 38 sztuk laptopów o łącznej wartości 104 272,00 zł. Kwota dofinansowania stanowi 90 % wartości zadania tj. 93 844,80 zł, wkład Miasta to 10 427,20 zł.
Z zakupionego sprzętu korzystać mogą w ramach zajęć lekcyjnych uczniowie pochodzący z Ukrainy, uczęszczający do szkół na terenie miasta. Zakupione laptopy stanowią własność szkół.